کانکس فروشگاهی
نوشته شده توسط : گروه صنعتی شاه محمدی

کانکس فروشگاهی:کانکس فروشگاهی به کانکس هایی گفته می شود که معمولا جهت کسب و کار از آنها استفاده می شود . این کانکس ها قابلیت جابه جایی از مکانی به مکان دیگر، حتی از شهری به شهر دیگر را دارند .

کانکس های فروشگاهی کاربردهای متفاوتی دارند مانند:

کانکس فروشگاهی : ایجاد کانکس فروشگاهی در صنفهای مختلف امنیت کامل دارد چون با نصب حفاظهای مطمئن و دوربینهای مداربسته صاحب کانکس دیگر نگرانی در سرقت وسایل را ندارد . شغلهای مختلف این روزها برای کسب و کار به درخواست خرید کانکس روی آوردند و در ابعادهای مختلف خواهان خرید کانکس هستند .

کانکس روزنامه فروشی :  ساخت کانکس برای روزنامه فروشی ها از نظر نمای ظاهری شهری بهترین گزینه است و با نمای زیبا رضایت خریدار و فروشنده را ایجاد میکند .

کانکس گل فروشی :کانکس گل فروشی را می توان به سلیقه مشتری طراحی و رنگ کاری کرد ولی بیشتر اوقات به رنگ سفید و مایل سبز می باشد .

کانکس گل فروشی را  می توان بصورت یک گلدان طرحی کرد ، می توان روی سقف کنسول داد و از طرق هالوژن نورپردازی کرد تا زیبایی گلها چندین برابر شود . کانکسهای گل فروشی معمولا در خیابانهای پر رفت و آمد استفاده می شود.

کانکس فروشگاهی

کانکس فست فود :کانکسهای فست فود و ساندویج فروشی واغذیه فروشی جزء کانکسهای خاص محسوب میشوند و باید استانداردهای مخصوص در آنها رعایت شود مهمترین نکته سیستم تهویه هوا و خروج دود و بخار است ناشی از پخت غذاهاست چون غذای فست فودی دود زیادی دارد و حتما باید از تهویه قوی و هواکشهای صنعتی استفاده شود .

کانکس نانوایی: استقبال از خرید کانکسهای نانوایی و سیار بودن آن درجاهای مختلف را مزیتی در کانکس فروش نانوایی میدانند و بسیار رازی هستند.





:: بازدید از این مطلب : 138
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 22 اسفند 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: